هیئت اصغریه علویان
پنج شنبه 28 / 6برچسب:, :: 15:54 ::  نويسنده : تیم اینترنتی هیأت

از جمله فعالیت های هیأت اصغریه میتوان به جلسات هفتگی که در شب های جمعه در محل حسینیه و یا مسجد امام حسین (ع) که اقدام به خواندن قرآن مروری بر احکام و همچنین سخنرانی توسط روحانیون و همچنین با مداحی توأم میباشد، میتوان اشاره کرد. هیأت دارای سرپرست ، هیأت امنا ، حسابداری، ونایب سرپرست میباشد.

سرپرست:(کربلایی اژدر احمدیان) - نایب سرپرست(کربلایی حسن احمدیان)- هیأت امنا(آقایان بهروز یوسفیان- حاج فرامرز مصاحبی- کربلایی حسین ساعی - کربلایی اصغر محمدیان- کربلایی محمود فیضی پور- کربلایی محمد رضازاده)

حسابداران : آقایان : کربلایی سیف علی وقری و اکبر احمدیان. که حساب هیأت مشترکا" با امضاء حسابداران قابل برداشت یا واریز میباشد.

مداحان: کربلایی حسن احمدیان- فیروز مصاحبی-نوید خیاط عالی .

چوبان هیأت(نظم دهنده) :آقایان جواد رسولی و اصغر عهد نو .

پنج شنبه 28 / 6برچسب:, :: 15:49 ::  نويسنده : تیم اینترنتی هیأت

هیأت سال 72 تأسیس شده با سرپرستی کربلایی اژدر احمدیان که در سال 74 اقدام به خریداری زمینی به مساحت 532 متر به نام حسینیه اصغریه با مشارکت ریش سفیدان هیأت و زنجیر زنانش  گردیده است و اقدام به ساخت آن نموده اند.

درباره وبلاگ

خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیأت اصغریه علویان و آدرس asgariyeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 17425
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1